Miss ;(<3

Hej hej :)

Idag fyller Gudmor år, så vi åkte t henne :) Åt på Pizza Hut. Men innan så va ja på mammas jobb o träffa mina näääbisar :) Assa Erik o Rasmus, små kussarna, dom är über busiga ^^

Har haft de bra, imorn ska ja typ va me Amanda Bebuu<3

Lovee :)<33

Home sweet home :)

Kom hem igår eftermiddag , har haft de as bra på landet:p Vi har badat varje dag o åkt på kryssning till åland :p Köpte sjukt mke godis på båten :p Sen så gick larmet i tax freen :s För ja gick in me min påse där ja hade köpt mina saker tidigare typ.... Så ja va tvungen att springa tillbaka oh hämta kvittot, de va läskigt :s Men vi har iallafall badat as mke :) En kväll badade vi i sjön, ja oh clara simmade ut till flytbryggan, fast den va upp oh ner :( Fast de va kul ändå :p När ja kom hem igår så satt ja typ bara vid datan oh saknade en massa fina personer =/ Saknar dom sjukt :( Kom hem NU :* Assa de här är dö mobil blogg :p Palla inte sätta mig vid datan :) nu ska ja taggaa så hejdå :p<33333333333333333333333333333

Landet..........

Go kväll ^_^

Ska dra till Claras land imorn. Kommer nog inte blogga då -.- . Men kanske, venne om de finns internet, tror inte dee.
Som sagt så har jag vart med Clara idag :)
Juste nu så lyssnar jag på Spotify.
På ngn låt som heter : Drug Dealer Girl me Mike Posner :)
Den är väl okej.

Men som sagt....

Ha de bra medans jag o Clara har de bäst ^^

(juste jag har fått röda SkullCandy hörlurar^^)


Bilder .....



Jag-.-







Vilket va finast? Assa håret :p

Lovee<3

Hammocken:)

Hej hej :) Sitter me clara i hennes hammock :) vi har ätit jordgubbar me socker o annat nyttigt :p<3

Sitter i bilen påväg hem:)

Hejsan:p Blir en liten mobil blogg nu liksom:p Haha:p Har tittat på film o sånt skit. Igår åt vi på dö sjukt mysig resturang vid en å , ytterst mysigt :) Saknar sjukt många där hemma. Imorn ska jag typ vara med Ice. Sen på måndag drar jag till Claras land tills på torsdag (y' Så jag är hemma tills den 7 augusti för då åker jag till Kreta :) Kommer hem den 14 :) Så om de är någon som vill göra ngt de lilla som är kvar av sommaren, då är de bara att skicka ett mess, kommentera eller ringa på luren :p Saknar er grymt<3 Love :*<3

Älskar Frida Ekström

Sofia hära Fridas storasyster
Vill bara säga att Jag älskar frida 
Hon är min så ni kan tagga;)<3
VI MÅSTE TRÄFFAS SNART
Älskar dej<
333            
http://meesoffan.blogg.se            

nelly.com

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=qw7gsqxAnsEhc7lhxx0FETgI19ne8ddmPZG8F39rkCOA8zismfxo#shoeGallery

 

.

Storasyster ♥
Ja älskar dig mer än allt annat på Jorden.
Allt levande,
allt dött.
Ja älskar dig.
Vi kommer ha så jvla grymt kul tsm sen.
Alltid,
varje dag.
Sen Grönan nästa år,
Göteborg.
Och allt annat :p
Ja älskar dig.
Om vi glider isär så kommer ja fan ångra mig i resten av mitt liv.
Ja älskar dig.
Inget får hända oss bästa vän.<3
ja älskar dig BEBEH<3

/din f.
Du vet vem du är :)

Höhö

Jag vet, har inte bloggat på typ en vecka...
Men de skiter jag i :D
För det är sommarlov.
Idag så såg jag Emelie's första match på Gothia :D
Dom vann med 3-1, fast egentligen 4-1. Men dommaren va dålig, och bollen var inne.

Aja, har iaf vart i Strömstad över helgen. Badade inte, eller hoppade inte från bryggan.
Stod och tvekade ett tag, och när jag skulle hoppa så, ja kom maneterna ;S

Nu ska jag tagga!
Ha de bra i sommar ! :D

/f.e

Taaaaaaaaaaaaaaaaack bebeeh<333

Tack EMELIE för att du gjorde en ny design :''''D
ÄÄlskar dig gumman :D
Saknar dig grymt mke ;S<33

Ny design !!!

Tja alla som läser Fridas blogg!

Det är Emelie här och jag har fixat Fridas nya design;D

Todeloooo

emele.blogg.se

Badat (y'

Heeej!

Har badat i havet idag :D
Fast doppade mig bara.
Det blev som ett litet kvällsdopp :D'
Det var en as stor krabba i vattnet,
läääskigt ;S
;S ;S ;S ;S ;S ;S
Bilder kommer väl?
Antar jag?
:D
Imorn kanske vi ska bada,
om det blir fint väder.

Ha d'et !!

<3


Miss u bebeh<3

In GBG

Heeeeejsan!

Nuuuuuuuuuuuu är jag i Göteborg.
Bilresan kändes typ att ta tuuuuuuuusen år ;S
Denna dator är seeeeeeg.
Imorn ska vi baaaada.

Hejdåååååå!


Bjuuuuuder på en gaaaamal bild

Hahahah, måste sees!





En parodi av Twilight filmerna. Den heter Vampires Suck. Den kommer på bio i augusti! Jag måste se den! :D

-.--.-

Haha, kan inte sova, har inte kunnat sova på typ 2 veckor ? De va ngn skummis som ringde vid 12 men ja svara inte. Okej, de va ingen skummis, ja vet vem de va, tror ja. För ja svara inte....

-.-

Kan inte sova -.- Så jag ligger oh messar istället :) Idag har jag badat me parmida oh lina vid görväln, de va nice, träffa linnea a och sara :)<3 Nice , nice, ska dit imorn också, tror jag :o<3 Sen så har jag varit hos kellie också :) Hon fyller ju 3 på lördag :)<3 Nu ska jag försöka sova, typ... Hehe GO SPAIN !!!!!!!!!

Frida Likes ^^

Det svänger katten ;)

Ska klippa mig ;)



SÅ ser mitt hår ut just nu. Lite längre, eftersom att jag har tofs, men jag kommer klippa ganska mycket kortare ;)

Hejdå ;)<3

Film ;)

NU ska jag ock Mikaela titta pa  film :D Vi ska se Sune's Jul :D

(De fanns inga bra filmes xD)

Love<3

Lillsjön

Idag har jag varit och badat med Sötaste, Finaste, Gulligaste, Mickan ;D Vi badade och hade det skönt. Pratade lite och så, väldigt mysigt. Vi kom dit vid halv elva och åkte hem vid 2. Hon ska sova här sen ;) Hon är hemma hos sig just nu ;)

Det var allt, hejdå!
<3

Badat ;)

Hejsaaaaaan!

Idag har jag och Jade varit vid Baset och badat ;) Det var fett kallt, men fett nice. Haha. Clara och Tore kom från Görväln och skulle simma tillbaka. Haha, dom gjorde det inte, men det var kul ändå.
Det var fett jobbigt att cykla hem sen xD
Ska nog ringa Jade och fråga om vi kan göra något :D

Bye ;)<3

Nattblogg

Kan inte sova, är inte ett dugg trött-.- Okej, jag vet att typ alla går och lägger sig typ nu, men ändå ?! Har legat och planerat lite .... Haha nu blir oh nyfikna ;) Idag kanske jag , Clara och Jade åker och badar :) Nice, nice. Filmen var helt grym, as grym :) Jag vill se den igen :) Jag träffade Linn bebo och Amanda bebo, har saknat er grymt mycke på sista tiden ! <3 Nu ska jag försöka sova ;) Så jag orkar med att bada :*<3 Godnatt :)<3

Grönan <3

Igår var jag på Grönan med Rasmus, mammas kompis son.

Haha, jag har tråkigt just nu så därför ska ni få en liten lista på vad vi åkte :


Insane : 2-3 gånger
Pop Expressen : 4-5 gånger
Lustiga Huset : 2 gånger
Extreme : 6-8 gånger
Kärleks Tunneln : 1 gång
Spökhuset : 1 gång
Blå tåget : 1 gång
Kvasten : 1 gång
Katapulten : 2 gånger
Jet Line : 2-4 gånger
Vilda Musen : 1 gång

Jag kanske har glömt något, jag vet inte ;D

Hejdååå !
RSS 2.0