Losaaaaaaaaaaaaah ;D<33



Denna sötkorv är en losaaaaaaaaaaah ;D . nej gumman, skojja bara xD men hon är en gurka ;D<33

B to the ildomb

Haha jag...






Ja igen



ja en gång till xd



höhö





Smile ;)



^^)


Hahaha
















Jag älskar dig nu, och föralltid Malin <333333 Alltid vi Anka <333

Fiskmås ♥ Anka
Anka ♥ Fiskmås


<33


Mina naglar :D

har booring -.-

1. Vad står det i ditt första sms? Jagade precis ut en geting :S

2. Vem ringde dig senast? Fanny

3. Är den 8:e kontakten någon du har ett förflutet med? Nej, ba vän

4. Vem är kontakt nr 10? Isabelle <3

5. Vad står det på ditt 22:a sms? Aja nu ska lilla malin sova :D<33 god natt:D<333

6. Vad heter kontakt nr 4 på din mobil? <3Ellinor Gerdin<3

7. Älskar du konakt nr 20? Ja, såklart :D

8. Är kontakt nr 30 fin? Fan heller, är hon INTE !!!

9. Har du kysst kontakt nr 33? Nej

10. Vad står det i ditt 19 sms? Ja blir inte arg, ja bryr mig ba inte?

11.Har du träffat kontakt nr 14 idag? Nej :(<3

12. Har du gillat kontakt 5 mer än en vän? Nej

13. Vad står det i ditt 2 sms? Lövsta såklart

14. Vad tycker du om kontakt nr 16? Sötnows <3

15. Vad står det i ditt 50 sms? Buss 553 mot Barkarby när du ska hem går. 12.58

X)

Har varit med fanny, vi flummade *lite*. Vi fick inte åka och bada denna vackra sommardag så vi har haft allmänt tråkigt x) Nu börjar mitt favorit program, så hejdå :)

Kommer ni ihåg ?

Sommaren i USA!

Manus!

 

Flickor! Ja mamma vad är det? Ni har alltid velat åka själva utomlands. Ni kan få åka till USA själva i fyra veckor. Jippii jippii jajja. Det ska bli så kul! När ska vi åka mamma? Vi måste berätta det för alla andra!

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Back to real life now.

 

Haha, Malin, Fanny, Mikaela och Sofia. Kommer ni ihåg när vi skulle göra "Sommaren i USA" ? Hahaha. Jag och Malin skulle vara tvillingar och Sofie skulle typ vara mamma ? Sen kommer jag inte ihåg va dom andra skulle vara. Eller jo, Fanny skulle typ vara den elaka tjejen, men Mikaela vet jag inte! xD

 

Frida miss those times =/ </3

 

 

Lovve // Fridaa :D<33

Haha :D

Det här skrev jag år 2007 eller 2008 xD


Sagan om spionerna!!!

 

 

Det var en gång två flickor som hette Frida och Sofie. Dem var spioner de var ute på massor av uppdrag. En dag fick dem ett mycket speciellt uppdrag. Dem skulle åka till Turkiet och bo där i två veckor. Dem skulle spana efter en mycket speciell person. Det var en mördare på hotellet som de skulle ta till sin chef. Sen resten av tiden var det bara att jobba på sin solbränna. Dem bodde på ett lyxhotell. Det var en man som var mördaren hans namn var Marko Picki. Det var ett konstigt namn. Han hade mördat 99 stycken personer. Om han mördar en enda person till så var han oslagbar. Det var inte så bra tänkte Frida. Fortsättning följer i del två.

 

 

Del två

 

Frida sa till Sofie jag hatar den där mördaren. Jag med sa Sofie. Ska vi göra Turkiskt bad frågade Frida? Ja gärna sa Sofie. Sofie sa det ska bli skönt. Det tycker jag med sa Frida. Det är skönt på sådana här uppdrag! Det tycker jag med sa Sofie! Nu går vi och lägger oss sa Sofie nej sa Frida ja,nej,ja,nej. Okej då sa Sofie en liten stund till då Frida jaa sa Frida. Men jag tror att mördaren kan komma på natten! Nej då sa Frida! Nu var det morgon vi går och äter frukost. Vad gott det var! Nu måste vi ta den där mördaren. Ja sa Frida! Nu hade de tagit honom ja sa Frida jag ringer chefen så tar ha honom ja kom nu då.

Allting blev bra igen!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sommaren !!!

 

Sommaren tycker jag är den bästa årstiden. Då är det varmt men det kan regna ibland. På sommaren kan man bada i sjön, poolen och i havet. Det tycker jag är skönt. Man kan äta glass och åka utomlands. Jag älskar sommaren. Då är de när solen lyser som bäst. Man kan hänga i hängmatta det är skönt!!! Jag älskar sommaren!!!



















Vintern

 

På vintern så kan det vara jätte kalt. Då måste man ha på sig varma vinter kläder. Jag tycker om vintern för att jag fyller år då. På vintern så kan man leka med snön. Men på vintern kommer julen och nyår. Man kan pynta på julen och på  nyårsafton så blir det fyvärkerier. Jag älskar julen!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hösten

 

Det är vackert när löven skiftar färg och faller ner från träden. Det är också kul när man tar och gör kollage med löven. Det är mysigt när mörkret faller och man tänder värme ljus. Det är  jobbigt när man måste kratta upp alla löv från marken. Men det är roligt och hoppa i lövhögarna. Jag gillar också hösten men inte så mycket!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Våren

 

När våren kommer snön och försvinna det tycker jag är skönt. På våren kommer det blommor, gräs, löv på träden och allt luktar ljuvligt. Det känns som naturen föds på nytt. Solen värmer skönt på huden och man kan ha mindre kläder på sig. Dags att ta fram cykeln och gympaskorna. Man kan plocka blommor!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

T Ä V L I N G ! !

1. Vad heter jag i mellannamn ?

(a. Hanna (b. Mari Bianca (c. Agnes (d. Mari (e. Bianca Agnes (f. Mari Agnes (g. Agnes Mari


2. Vilken är min favoritmat ?

(a. Bajs (b. Pizza (c. Biffstroganoff (d. Anka (c. Tacos (d. Hamburgare


3. Vad är min favoritfärg ?

(a. Rosa (b. Grön (c. Svart (d. Turkos (e. Brun


4. När fyller jag år ?

(a. 29 november (b. 19 januari (c. 29 december (d. 28 december (e. 16 juni


5. Vilket är min favorit dricka ?


(a. Fanta (b. Mjölk (c. Vatten (d. Cola (e. Te


6. Vem gillar jag mest ?


(a. Sofijah (b. Jason Derulo (c. Justin Bieber (e. Lady Gaga (f. James Morrison (g. Rasmus Seebach (h. Sean Banan


7. Vilken blogg gillar jag mest ?


(a. Kissies.se (b. Dessies.se (c. Paow.se (d. Amandavardet.blogg.se (e. Finest.se/falsksanning



Kommentera :D Den som vinner får många länkanär vi , men om den som vinner inte har en blogg, så får den ett tuggummi när vi träffas nästa gång :D Fast det får den som vinner, även om den har blogg ;D

det gäller att ha så många rätt som möjligt ;D

Tunisien 2010

19-06-10


Vi gick upp runt 2 tiden. Fast jag sov typ 45 minuter. Jag sov ju 2 timmar på eftermiddagen också, eftersom att jag mådde dåligt. Vi åkte till flygplatsen vid klockan 4. Vi parkerade bilen och sen så åkte vi till flygplatsen. Där var det jätte mycket folk. Vi checkade in efter typ hundra år i kö. Sen, när vi hade gått på planet, så var det något teknist fel med planet. Jag visste att det skulle hända. Vi fick vänta i ungefär en timma. Väldigt oväntat snabbt. Sen så åkte vi. Det tog ca 4 timmar. Sen så åkte vi från flygplatsen medd buss.

När vi kom hit växladde vi pengar och sen så badade vi i poolen. Sen så åt vi. På kvällen här gick vi för att köpa glass, så kom några blomm-killar. Dom sålde blommor. Sen så snackade dom en massa. Men det var när vi var på hotellet. Vi snckade från balkongen. Sen så sov typ. Jag köpte även en svart väska! :D


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

20-06-10


Idag så badade vi i havet. Det var klar blått vatten och skit fint. Vi träffade blomm-killarna igen, då också. Dom snackade om att vi skulle pussa dom och  gå till någon marknad kl 5.
Efter lunch så badade vi i poolen. Sen så kom en reseledare och hade med sig saker. Hon kastade i saker i vattnet, som hade olika poäng och då skulle man samla så många som möjligt. Sen så gick vi upp och duschade, efter det gick vi skit långt, typ till en liten "stad". Vi tog en bulle hem. Då gick det skit snabbt. Sen så pumpade vi upp min nya madrass hos Nisse. Den är rosa (a) Sen så har vi snackat lite med dom franska killarna. Imorn så ska vi åka Piratbåt, berättar mer imorn om det. Clara vill spela kort , Hejdå! ♥


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



21-06-10



Idag har vi åkt Piratbåt. Vi åkte med båten Columbus. Vi åkte med franskar och rysssar. Vi var typ på fel båt. Vi var typ dom ända svenskarna. De ända som var bra med Piratbåten var att man fick gratis Cola och se delfiner. När vi kom hem så badade vi i poolen. Vi träffade två norskor. En var 97:a och en 01:a. Anais var 97:a och Viktoria 01:a. Sen spelade alla fyra boll med Carl och Gurra. Vi träffade Carl och Gurra vid poolen. Det vi fyra tjejer mot två killar. Vi vann varje gång.
Hejdå !!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------



22-06-10



Vi var vid stranden på förmiddagen. Sen gick vi till poolen och spelade vatten polo. Det var rätt så kul. På kvällen så var vi i nya Hammamet Yasmine. Där köpte jag gula Converse. Senare på kvällen så kom Anna och Viktoria, vi spelade UNO. Jag kom 3:a.
Hejdå !


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------




23-06-10



Vi var i poolen hela dagen. Det var Spoon Diving. det var Sverige mot Norge. Sverige vann. Alltså jag och Clara. Senare åkte vi till Medinan. Där köpte jag ett par ljus rosa Converse.

Hejdå !!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



24-06-10



I dag så var vi vid poolen hela dagen. Det var Skattjakt. Det var tråkigt. Frans ba: "Vad duktiga ni är, ni hittade baren".
Vi åt på Marco Polo, sen så gick vi till Svenne Banan från Ullared. Det var as kuul. Han ba: "55 svenska kronor, mycket billigare än Ullared".
Jag började as gaarva. Sen så gjorde vi väl inte så mycket mer.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------



25-06-10



Vi var vid stranden halva dagen. Vi åkte soffa. Assa typ som Donut, fast som som en soffa. det guppade somfan.
Sen så åt vi hos Nisse. Sen poolade vi resten av dagen! Jag stukade foten när vi körde vatten polo. Det gjorde sjukt ont. På kvällen började vi packa.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------




26-06-10




Vi badade helaa dagen i poolen. Sen lite innan 3 så gick vi upp på rummet och packade och duschade. Sen kom bussen ca klockan 20 i 5.
Flygplatsen var as cool.
Just nu sitter jag på flygplanet hem till kylskåpet.
*Gud vad man längtar* -.-

Hejdå Tunisien, jag kommer snart igen! ♥





p

e i tunisien nu. bloggar mer sen :p data tiden gar ut snart

byeee

Några timmar kvar :D<3

Hej :D

Om några timmar drar jag och Clara t Tunisien. Ojj, Clara dog visst :p Då slipper jag den skiitungen :D Hon ligger här på golvet och leker me min kudde -.-<3 Liten tönt hon är :D


Ville bara säga hejdå lite. För kommer inte blogga på mer än en vecka :S

Hejdååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3333333333333333333333333333333333333333333333333333



Sitter här alldeles själv ..... med min dator :D



Det är mindre än två dagar kvar nu ;D Fääään va gött. Ska sola och bada varje dag. Sen när jag kommer hem så ska jag bada i kommentarer. *Hihi*


Oredigerad vs redigerad


Oredigerad


VS





Vilken är finast ? :)

Cyaa <3

Bara två dagar kvar :o<33

Hellu ^^

Nu är jag med Clara. Hon håller på att spela Wii. Igår var jag, hon och mamma i stan. Vi köpte tre linnen var å Bik Bok, åt på Pizza Hut och åt Ben and Jerrys glass. Min favorít är Fish Food.

Nu ska vi typ äta.

Cya ^^

(:

Imorn drar jag t stan med mamma och Clara. Mamma ska köpa en gul Jet Set klocka.
Sen ska jag sova hos Clara på kvällen!

Om 4 dagar drar jag t Tunisien ;D


Cyaa <3

Veckans blogg är .....

Denna gulliga flicka <3

Ja älskar dig baby, vi måste ses i sommar baby <3 Fan va ängesen vi träffades :S <3

Packar / städar

Hejlös ! Ja, mathilda sov ju hos mig inatt så jag är skit trött. Sov inte så mycket. Men när vi kom hem så ringde lil Stivii oh frågade om vi kunde göra ngt. Jag frågade mamma men hon fick typ damp men vi fick ändå va me dom vid lund. Timmy oh jakob g va också där, timmy gick upp på taket och hämtade boll :) Sen när ja stod i 4 an oh han i 1 an så sköt han bort bollen så den kom på en tomt, de va as kul för att de va taggbuskar :s Sen så hämtade dom en ny boll på taket så vi körde me den. Sen gick typ alla ? Nu ska ja fortsätta att packa t tunisien , åker ju på lördag morgon :) Bye<3

Me Masken ;D

Heeeeeeeeeej !!


*hihi*

Nu är jag med Mathilda mupp ;D
Vi har typ vart me varandra hela dagen ?



Hejdåååååååååååååååå ! ;D

Me isen !

Halloj !!
Hade det bäst på grönan med laget igår. det var så ¨hilma kul!'
Jag åkte insane med Jade bebuuu !!1
har skit ont  i ryggen, sov bajskörvigt i natt :S
Nu är jag med isen. Hon spelar gitarr :p'
ska äta grillat hära ;)
Byyyyeee

S TO THE OMMARLOV

R.I.P 5B </3


Varför, varför, varför ? :'((


Carina oh Christoffer

Alla tjejer förutom Fanny






Saknar er redan allihopa :'''(
Det är ändå skönt att få sommarlov. Men det är ändå rätt " Hemskt " att lämna 5B. Vi har haft sså jä'la kul tms, allihopa. <3






Har en nya klocka. Jetset som jag har velat ha såååååååååå himla länge, mamma köpte typ en mörkrosa igår, men jag bytte till en vit. Tack mamma ! Jag har varit på Student Uppväktande hos min gudmors son. :) Grattis Mathias ;D NU är du en stooooooooooor kille ;)
Han har tillochmed fått jobb redan :P



Imorn blir det Grönan med bästa laget. Kommer att ha det bäst ;D Kommer typ iinte blogga ngt imorn ? Kanske inte på söndag heller ?

Jag är en tjuuuv *thihi* :p


Jag grät också på skolavslutningen :'( De är därför jag ser mongo ut på bilderna :S



Lovee / från sommarlovs bruden Frida :D

Skolavslutning ;)





Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

Idag spelade 5 orna mot lärarna. 5 orna vann med 2-1. Emelie och Casper gjorde våra mål :) Vi fick även godis av Lena idag. Denna dag har varit riktigt soft, tycker jag. Tycker ni?

Drygt halv tolv så fick man gå hem och fixa sig till avslutningslunchen. Jag och Malin och hem till Mikaela. Där flummade vi och bytte om :)

Sen så gick vi tillbaks till skolan. Där var det avslutningslunch. Jag satt bredvid Christoffer och Benediet. Han heter Benedict, men på hans namnlapp stod det Benediet. Vi började as garva ;D
Det blev  rostbiff och potatissallad. Sen så fick vi glass, med jordgubbar. Det var najsigt ;)
Sen så när rektorn höll tal, jag  trodde serisöt att jag skulle dö av garv. Hon ba: Jag tror, jag tror, jag tror eller ty ngt sånt skit många gånger ;P Hahah :D

IMORN ÄR DET SKOLAAAAAAAAAAAAAAVSLUUUUUUUUUUUUTNIIIIIIIIIIIIIIING ;D SHIT VAD SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT (Y)

Byyye // En överlycklig Frida :D


Jag

Jag igen

Fixade håret *lite*


Mitt öga, de ser fett skumt ut :S


Jag :D


jag


Jag ;D


Peeeeeeeeeace ;)


Jag


Ngn jobbig försäljare ringhde -.-

Hejdååååååååååååååååååååå :) <3

Veckansblogg :)





Nu ska jag ha Veckansblogg :)
De som har blogg ska skriva ett inlägg om mig !!
Den som skriver mest och bäst vinner! ;)

Ha det!

Juste, man måste ju kommentera att man är med också, annars blir det lite svårt för mig att se ditt inlägg!

Nu får ni ha det! :)

hejdå!

Sofia <3

Sofia,
även fast vi bara har träffats två gånger så älskar jag dig.
Fan vad jag älskar dig <3
Ska fan tacka våra lärare as mke sen för att dom satte mig bredvid dig :)
Dom kommer väl vara som alla andra lärare,
CP ??
Men det spelar ingen roll.
Det ändå som spelar roll,
det är att vi har varandra.
Jag älskar dig gumman <3
Fan, att vi inte träffats tidigare.
Fan, fan, fan, fan, fan <3
Vi kanske bara har några minnen nu,
men vi kommer att få miljoner miljoner tusentals minnen tillsammans.
Kommer du ihåg,
när vi var utanför skolan och tog bilder?
Det var as kul.
Jag kommer aldrig att lämna dig gumman<3
Vi här och nu <3
Vi mot allt och alla.
Ingen kan stoppa oss.
Fotbollstönt ♥ Handbollstönt
Jag ÄLSKAR dig gumman <3
Jag vill träffa dig varje dag i sommar,
aldrig släppa dig.
För om jag släpper dig,
så,
kanske jag aldrig kan dra tillbaka dig igen.
Det är därför att jag aldrig skulle släppa dig baby. <3
Det ska bli skitkul om jag får följa med dig till landet i sommar.
Sofia ♥ Frida.
Frida ♥ Sofia.
Jag älskar dig baby.
Och det är inte mer än att bara fatta ♥
Bajs ♥ Kiss
Kiss ♥ Bajs.

Några av våra minnen (som inte finns ännu) kommer säkert vara roliga discon, sova över kvällar.
Landet och allt annat.
Du är en ängel utan vingar.
Eller jo,
du har vingar.
När jag behöver dig så hjälper du mig komma upp på benen igen. <3
Jag äslar dig babyyyyy <33



SOFIA SÖDERBOM, KOMMER ALLTID ATT STÅ SKRIVET I MITT HJÄRTA.
jAG ÄLSKAR DIG BABY <3

FRIDA STORF'CKING HJÄRTA SOFIA <33

I ♥ SOFIA <3

Skooooor :p

Mina skor, lite suddig bild kanske :p


Mina nitskor från H&M ;


Liten muppbild på mig :p


Hahaha :p


hahahahah :p


Haha ;P


Mitt hår ;D


Mina nitskoooooor ;p


Mupp bild ;ooo


Outfit :p


Den där saken på huvet gjorde jag i skolan :p den är inte färdig, pallar nt göra klart den :p


:p


Min fula spegel som man skulle göra i skolan ;S



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Skorna är från H&M, dom är köpta i vintras också. Dom finns nog inte kvar :p

Hejdåå!

bajs



;)

Hos Emele :D























''








Några bilder ;) Som vi typ tagit föt 5 min sen ;D Emelie har en rolig cam ^^

Byyyye <33

HELLU ^^



Det är  ju faktiskt Sveriges National dag idag ;) Hittade ingen typ "bra" Nationallåt, med bra speed menar jag ;D

Ligger iaf i sängen med datorn i knäet.  Jaja, om någon vill göra nggt, så ring eller messa ;D

Byyey <33

SKAKA ROOMPAH :O

Hej, nu ska det nog bli mys. Ska hämta lite chips och läsk nu tänkte jag ;D <3



Skaka Rumpa med Sean Banan :D

Lite bilder :D










Idag har jag ju varit med Johanna. Det var kul. Hon gick hem för ett tag sen. Hon skulle till sina föräldras kompisar. Där skulle hon grilla och bada! Vad jag blir avis! haha :D

Me Johannaa :D

Heeeeeeej :D

Nu är ja me Johanna :D Vi har vart ute. Vi va vid Handlarn också oh köpte godis. Sen så kastade vi ut godis på marken. Då kom en liten tjej och plockade upp allt? :o Det va fett äckligt   :o

Byee <33 Ee me Johanna nu btw ;)

SVAR PÅ FRÅGESTUND !!





Ellii <3:

1. Hur stor panna har du( i fingrar) ,
2. Hallon elr Jordgubb
3. Potatis elr pasta?
4. Frida elr JUlia(tidningar):)
Puss på're :D / Elli

 

Svar:

1. Inte vet jag XD<33

2. Jordgubb ofc :D

3. Pasta, hatahatahatahata potatis :o

4. Julia tidningar. Fast Frida tidningar har ju klart bästa namnet ;D <33

Puss på're me ;) <333

 

 

Sofia<33:

1.Älskar du mig?
2.Hatar du någon??

Puss:)<3 Sofia

 

Svar:

1. Ja, SÅKLART JAG ÄLSKAR DEJJE <3333333333333

2. Japp, jag hatar någon/några.

Puss på Sofia ;) <3

 

 

Linn:

1.vad har du för skor?
2.vart har du köp dom?
3.favvo märke?
4.favorit blogg att läsa?
5.Bästis?
6.vilka sidor e du mest inne på ??
7.favorit färg?
8.hur många har du vart ihop me?
9.Vad skulle du vilja heta?
10. beskriv mig med 3 ord

 

Svar:

1. Typ "seglarskor".

2. Skopunkten

3. Adidas ofc :D<3

4. Venne, typ falsksanning?

5. Vet inte riktigt. :o Typ Ellii, Clara?

6. Facebook, msn och bilddagboken :D

7. Typ rosa, blå svart?

8. Typ 7-8?

9. Josefine, Madeleine eller ngt annat?

10. Söt, snäll, bäst ;)

Älskar dejje Linn :D <3


----------------------------------------------------------------------------------

Tack för alla frågor :D Kommer ha ap tråkigt idag, har ingen att vara med ;(


Cya <3

 

Kommit hem ;)

Hejsan Svejsan ;)

Har vart hos Sofie. Vi flummade lite, sen så gjorde vi en till sak. Men den kan jag inte säga ;) Haha ;D
Vi åt pizza och sen så spelade vi kort när Malin gått hem. Jag och Emelie vann på "Tecken" med 114- 75.

Puss ♥


( B I L D B R I S T )

Me Emelie ;)

Hejehj, eh me Emelie Gurka nu ;D Vi ska ut nu. Sen ska va te henne sen t soofie ;)


Byye <3


Shoppat

Hej! Idag så har jag och mamma varit och shoppat, jag köpte ett typ ljusgrönt linne och 2 par skor :) Snart ska jag städa rummet, jag kommer dammsuga och våttorka -.- Pallar inte, men måste. Tack för kommentarena!<3 Svarar på frågestunden senare ;) Hejdå!<3

Lite bilder :o

Jag, Clara och Lotta var lite vid Hummelmora badet, eller vad man säger. Jag badade inte, men Clara.


Det blev sol i ögat ;)


Jag och Clara :D

Nu har ni fått lite bilder :D

hejdå, och tack för mig ;)

:D

Är meed Mickan och och Clariiisch nu :D Vi sitter och pratar om allt mellan himmel och jord :D

Och det ska vi fortsätta med :D
RSS 2.0