Hallu ^^

Shululu !

Det här inlägget blir förmobligen mitt sita för dagen.
Näe vi kommer fram till gbg så vet jag inte om jag får låna data ;o
Eller så kanske pappa kopplar in datan på internet där (A)

Nu ska jag packa vidare ;p

Kramiisch <3


Godnatt <3


Ni får en bild oxå :)

Packar

Jag suger på att packa säger jag bara -.-

Medans jag Packar så får ni en låt :

Outfit :)



Solglasögon - Hiphopbutiken.se
Adidas - Stadium
Ksss Byxor - Venne ;p

Okej, jag försökte göra om den i PAINT.
Fast jag failade hela tiden xD
jag har aldrig sakt att jag är bra på det.

Sak typ börja packa snart.
Pappa tvingar mig -.-
Bläääää :(
Jag vill åka men samtidigt inte :(
Ja, nåra vet vad som har hänt, men nt alla.
Vilket är bra.
Alla kommer säkert att få reda på det sen.
Då kmr det typ bli jobbit ett tag tror jag.
Men nu ska jag typ packa elr göra nåt x)

Älskar er <3

Packa

hell U^^

Igentligen ska jag packa till gbg nu.
men jag sitter vid datan ist ;p
Jag är buuuuusig ;p ^^
Aja nu ska jag spela på fb o lyssna på Enrique Iglesias :)

Pucssh <3

LOL xD

Hejsan !

Idag så gick vi ngn Påskvandrig vid/i kyrkan här där jag bor.
Vi åkte buss dit :P
Palla gå lix :)
Nej jag skojja bara xd
Men den var as tråkig.
Det var först år 33.
Sen så kom vakterna o började prata tråk med hon som sålde saker typ.
Asso det var på låssas för er som inte fattar x)
Sen så fick man smaka ngt bröd ?
med ngn äcklig sak på ?
Aja, det var aaaaaaaas boring :p
Efter skolan så kom jag hem,
letade efter pengar o drog till ICA.
där träffade jag Mathilda BEBO ♥
Sen så köpte vi godis.
Och ngn god fruit shoot.
Köpte typ 6 flasker,
för jag åker te gbg imorn.
satt (A)
Åker direkt efter skolan -.-'

Aa, juste mina solglasägon har kommit från hiphopbutiken.se
:) shiiiet vad glad jag är :) <33

Pucssh <33

Rekord (a)

Hej hej (a)

Idag på träningen så var det bara jag o Christel av tjejerna.
resten hade lämnat återbud -.-'
Vi körde fotboll med killarna :)
Vårat lag fick typ 5 p ?
Dom andra fick typ 8 ?
Av våra mål så gjorde jag typ 1 elr 2 mål ? :)
Sen så körde vi bandy :)
Mitt lag vann med 10 mot 8.
Jag hade gjort typ 5 mål ?
Fett bra jag är !
jag är stolt över mig själv xd
Okej driver, men har boring.
Sitter o budar på tradera nu :)
Två mobiler :)
Just nu så är det typ 52 kr o det är runt 30 min kvar ?
Ska buda i sista minuten :)
Då kommer jag säkert få den :)
Håll tummarna för mig :)
Sen när jag kom hem så duschade jag på mindre än 5 min typ :)
Är stolt (a)
Annars brukar jag duscha på typ 15-20 min :p
Men men :d

Puscchch :)

P.s Ni är SUPER DUKTIGA PÅ ATT KOMMENTERA :) FORTSÄTT SÅ :) FAST MER :) D.S

Skuulan :p

Hellu ^^

Ja idag i skolan så kom dom där DUVA sakerna.
Vi snackade om våld.
det var rätt ruuligt faktiskt :)
Det trodde inte jag :p

Det var typ två fältare ?
jupp, så vare :p
Ska snart på träning (a)
Då får jag träffa :)
Säger inte vem xd
Nu blev ni lesna, skoja ba

På idrotten gjorde vi typ nån jevla kortleks saK ?
KNAS XD

Puss på er älskl <3

nelly.com

Snälla rösta på mig :)

http://nelly.com/designyourbikini/


Tack på förhand :)

ARN ^^

Shululu !

Ska typ titta på ARN nu ?
Säger gonatt, pallar nt sitta vid datan (a)
Kmr inte blogga på morn imorn :p

Ousch <33

Ska äta ^^

Okej, venne vf jag bombar me inlägg,
men skit samma.
Ska iaf äta nu.
Blir typ meatballs and something ?

Pusch Pusch :)

Skolan -.-'

Shululul bloggen ;)

Idag i skolan efter lunch hade vi typ relion ?
Fett boooooooooring, man skulle läsa om nåra gudar ?
Aja, shiet iet :p

Snart ska jag äta så , byyyyyyyyyyyyyyyyyyyye <333

hehe skoja, imorn så venne vad jag ska göra i skolan. Det är typ nåra från DUVA (?) som ska kma ´?
Fett böööööööring, typ (a)
Har typ inge o skriva som ni vet ;D
Ja imorn äre träning :)
Yeeeaaah baby <333
Rock 'n roll
Okej kanske nt.
Men ändå.

Nu måååååste jag ätaaaaaaa :(

Pusch Pusch på er älsk :)

Jag älskar dig <3



Mathilda: Jag älskar dig gmn, du betydar allt älsk. ♥ Alltid du o jag, jag älskar dig. Låten är till dig <33 Best Friends Forever :) <33 ;* ;* ;* ;* ;* ;* ;* ;* ;* <3

Pussch <33

Tack :)

Hejsan !



Tack Emelie :)
Tack för den nya designen, jag tyckte den blev super bra, super fin och super cool :)
Tack :)

Puschh  <3333

// fridaae :)

:)

Hellu ! ^^

Ska snart te skolan.
Ville bara säga hej o godmorgon ? ;o
Jag ska klä på mig o sminka mig,
sen så traskar jag iväg -.-'
In the rain :(
Bajskörv att det regnar. :(
Idag har jag typ matte och Nationella ?
Jag har ingen HK :( Blääää !
Så vi ska typ ha relion ist ?
aja skit i det :p

Pusschch ♥ // Fridaae ♥

P.s Jag vet at headern blev fail. Men ändå, jag suger på sånt xd D.S

.


Hiss / Diss






- W995, jag har velat ha en sån jättelänge ! :' EN STOR HISS ! TUMMEN UPP FÖR DEN :)


- Rosa bärbara datorer, dom är super söta :)






- Kisse, hon är inte nöjd med sig själv, hon ljuger ja o massor. En big bajskorvig DISS på henne :)



Ja det var hissar och dissar för den här gången :)
Ska försöka ha det 1 gång i veckan, elr vad tycker ni ? :) <3333

Pusch <3 :)

// Fridaae ♥

Musik :)


Rihanna - Russian Roulette


Lily Allen - F**k you

Två av mina favvo låtar just nu :)

Pusch <33 // Fridaae :) <33

Hejhej <33

Hej !

Ja jag heter Frida. Jag bor norr om Stockholm. Jag går i en skola (såklart) och vi är 11 tjejer o 16 killar. I denna blogg så kommer jag att sriva om min vardag, kläder o säkert lite mer. Hade fullt upp med att hitta på ett bra bloggnamn. :P När jag ville ha blogg.se så gick det inte med vad jag ville ha, men sen när jag skulle skriva in det på en "ny" sida så hittades den inte. Den var typ flyttad till en annan bloggsida ;) Men jag ska jobba på designen.

Om ni vill göra mig glad så kommentera mycket. Då kanske just DU får en länkning :)

Pusch <33 // Fridaae :) <33

Välkommen till min nya blogg!

RSS 2.0