Ändrade planer...

Ja, jag har inte varit med Clara. Hon hade ju läxor, men jag orkade inte komma till henne och hon orkade inte komma till mig. Vi bor typ as nära varandra när hon är hos sin mamma, men när hon är hos sin pappa bor vi as långt ifårn varandra.

Mathilda kunde inte göra något idag och ja, sen så ska jag vara med Amina, om typ 30 min? Eller iaf vi ska vara med varandra vid 7 tiden. ;) Vi ska typ flumma runt, plinga på någon. Aja, jag vet inte, får se vad vi hittar på! ;)

(har tråkigt därför lägger jag in det hära)
My homework:

Fot en mått - Feet / Foot
Björnunge - Bear Cub
Skulle - Would
Titta efter - Have a look
Lys på - Shine on
Ficklampa - Torch
Coyot, prärievarg
- Coyote
Tog - Took
Sprang iväg - Ran off
Tjuv - Thief
Het källa - Hot spring
Säker - Safe
Laga lunch - Cook Lunch
Killar och Tjejer - Guys
Badkläder - Swimming suit


************************************************


JAG LÄGGER ENBART IN MIN ENGELSKA LÄXA FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT ;) JAG LOVAR, SKULLE ALDRIG GÖRA DET ANNARS.

WISH ME GOOD LUCK TILL ENGELSKA PROVET!!! <3


Loove <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0