Har dragit ut en tand!

hejsan !

Ja när jag kom hem så satte jag mig o gjorde min läxa. Hallåer fof på pappa håller på att rätta den :) Men för några minuter sen så drog jag ut min tand, var så jä*la trött på den. Den hängde typ lös -.-
Så jag bara tog fingrarna på den och drog ut den ;) Hihi vad duktig jag är. Det blöder fof. Men det skiiter jag i. -.-

Imorn så ska jag köpa en ny cykel och kanske en klocka ;) Jag vet inte vilken cykel jag ska köpa. Jag vill ha en ny hjälm också. jag skulle vilja ha denna klockan




eller denna




eller kanske denna



Jag vet inte riktig. Vilken tycker ni är snyggast ? :o

Snart ska jag på handbolls möte. Hoppas att clara är dära :)

Puss hej lingon svej :) <3

Juste, dagens outfit kanske jag kan lägga in också :)



T- Shirt - Gina
Kofta - Venne ;p
Adidas Byxor - Intersport
Kepa - London ngn stans :)

Puss hej på er allesammans :)



Kommentarer
Postat av: Fanny

Good job ! ;P Jag sa ju att du skulle göra så ! Gjorde det ont ? <3

2010-04-13 @ 18:09:20
URL: http://knappizen.blogg.se/
Postat av: Malin

Lilla gmn, vad duktigt gjort;)

Ja vill själv ha den högst upp ( så köp ingen sån, nä skämta bara) Den blå va coooooooool och den vita lite sötare. Ja tycker alltså om alla:D

2010-04-14 @ 15:03:06
URL: http://pinksisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0