Hemma nu :)

Hejsan Svejsan ! <3

Äntligen är jag hemma. :)
Har packat upp och duschat. (:
Imorn är det skola. -.-
Vi ska typ jobba med "Huset".
Ja, nu gör jag typ inget. :p
Läser lite bloggar och är okoncentrerad när jag bloggar. Hehe
!
Pappa tittar på TV o mamma ska väl duscha.
Sorry för dålig uppdate när jag var borta i GBG. Men jag tyckte ändå att det var rätt så bra, eller
?
Jag vet inte vad ni tycker. :D
Jag läste ut en bok i bilen som jag tycker var as bra. (:
Pappa är sjuk och kommer att vara hemma imorgon.
Vi åt ju skladjur hemma hos Monica och Olle. Eller inte jag och mamma men dom andra 7 personerna. Det var bara pappa som fick ont i magen tydligen. ;o
Nu ska jag vara bäst som vanligt. (a)

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Viken bok ? <3

2010-04-12 @ 18:51:38
URL: http://knappizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0