Jag kommer alltid att älskar dig ♥

Jag vet att vi har varit ovänner.
Men nu är vi inte det mer.
F*n vad jag har saknat dig. <3
Det kommer alltid vara vi två gmn. <3
Jag LOVAR att aldrig lämna dig igen,
om du lovar att inte lämna mig igen.
Alla åren med dig har varit underbara.
Förutom när vi har bråkat.
Fast det kommer aldrig att hända igen.
Jag kommer ihåg i somras när jag *råkade* välta cyklarna i cykelaffären.
Det blev som värsta dominot.
När vi var o badade i somras varje dag,
helt jä*la underbart,
just med dig.
Jag älskar dig och det vet du. <3
Vi ska ha det bäst i sommar.
Jag ÄLSKAR dig gumman. <3
Du är bäst.

Jag tror att du vet vem du är. <3

Till dig från din F <3

JAGÄLSKARDIG


Kommentarer
Postat av: Anonym

Till vem???<3

2010-04-16 @ 16:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0