My day is my day, it's not your day!

Hejsan Svejsan!

Ja, igår bloggade jag inte eftersom att jag var i stan med mamma.
Jag köpte en baseball jacka, en tröja, ett par strumpor och ett par löparskor. :)
Vi ska ju börja med att ha uteidrott på tisdag. :(
Men anledningen till att jag och mamma åkte till stan var för att jag skulle typ fixa mina hålfotsinlägg eller något. Jag vet inte. :p Jag och mamma ska dit igen på onsdag och hämta dem nya. Jag ska typ ha ett par små nu så att dem får plats i mina ballerina skor. :)

Ja, men idag i skolan så har vi haft NO. Man skulle blåsa en balong i en flaska typ. Jag höll på att svimma. :$ Jag fick as ont i huvet när jag försökte blåsa. Sen så hade vi typ bild resten av dagen. :) Eller ja, efter lunch så hade vi Elevens Val. Jag jobbade med Europa Ressenären. jag blev klar med Finland, så nu har jag bara Island och Frankrike kvar. :) Juste, jag skrev ut Storbritannien också. :)
Ja, dagen har väl varit rätt så bra, tror jag! Haha! ;)

Just nu så sitter här och väntar på Clara, hon håller på att göra läxorna. Hon är inte hemma hos mig utan hemma hos sin pappa. Det var tänkt att vi skulle ut och springa, men hon pallar inte. -.- LATMASK!!!!!!!!! ;P

Ja, nu ska jag typ spela The Sims 3, för jag har as tråkigt, eller så ska jag ringa någon kompis och fråga om vi kan göra något!

Puss hej, jag kommer alltid att älska dej! <3


Bjussar på den! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0