Emilia = finast on the earth <3

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har verkligen inte orkat.
Jag vet inte vad som hänt med mej.
Är trött hela tiden.
men skit i det nu :p
Igår kväll så kom mina kusiner hit :p
Så jag gosade med dom.
Fast mest med Erik för Rasmus ville vara med Tina.
Sen så kom Emilia.
Vi fikade lite sen så stack kussarna hem å så .
Så jag och Emilia börja titta på film som jag hyrt.
Vi hyrde Flickan från ovan och Valentines Day.
Flickan från ovan var hur grym som helst .
Så sjuuuukt bra.
Men Valentines day söööööööög.
man fattade inget -.-
Typ bara att Taylor och Taylor va tsm .
Sen så har vi typ flummat bara.

Aja nu ska jag gå. Är sjuuuukt trött :p



emilia älskar dej <3

/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0