K to the ussarna :D

Heeeeej :D

Ska t mina kussar idag :P Ska bli sjuuukt nice. Småingarna fyllde ju 1 den 1:a september :D Ska väl åka dit vid 12 I guess? I gårkväll såg jag på Ensam hemma 1 & 2. Ska köpa 3:an skart :D Sjukt nice filmer asso. Man as garvar ibland ju :)

Igår var jag ju me Saga & Ice. Sen var jag med pöjkvän. Vi gick runt lite och så.

Förövrigt nu på morron har jag blivit sms bombad av ett mongo. Just nu sitter jag och rogar EMINEM :O Sjukt bra han är assso :D Love the way you lie - är bäst asso :D Droooooooooooooooog somfan :)


Aja , nu ska jag försöka slita mig från datorn :(

Hejdååååååååååååååååååååååååååååååååååå <3

Kommentarer
Postat av: clara

han gjorde väl slut

2010-09-07 @ 12:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0